High class date

High class date

Gelezen 5 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 7 Favoriet 1 Recensies 2
Thrillers & Spanning   Topics 0

De jonge en aantrekkelijke Veronica Pauw wordt vermist. Haar vriendin Martine meldt de vermissing bij de politie. Rechercheur Pieter Gravemaker ontdekt al snel dat Veronica het laatst werd gezien bij High Class Dating, een relatiebemiddelingsbureau voor welgestelden.

Robert van Dijk, begeerd vrijgezel en klant bij High Class Dating, wordt al snel beschouwd als verdachte. Maar hij is niet de enige. De praktijken van Beate van Wassenaer, eigenaresse van High Class Dating, worden ook onderzocht door de politie. Zij blijkt een enkele keer minder welgestelde vrouwen als cliënt aan te nemen, maar waarom? Ondertussen vindt de politie de levenloze lichamen van een aantal vrouwen in een weiland. Onderzoek wijst uit dat deze vrouwen eveneens bij High Class Dating zijn geweest.

De zaak krijgt een bizarre wending wanneer Martine zich inschrijft bij High Class Dating…

Literaire thriller
Literaire fictie algemeen