Hij is van mij!

Maak kennis met de familie Forbes-Henry. Ze zijn aristocratisch, aantrekkelijk, maar ook een beetje op hun retour. Appleton, hun riante landhuis, is enigszins vervallen en heeft overduidelijk een opknapbeurt nodig. Oudste zoon William wil van het familiehuis een hotel maken om aan het geld te komen waar de familie Forbes-Henry duidelijk gebrek aan heeft. Dan komt er fantastisch nieuws. Een oude schoolvriend van Wil, B-acteur

Rufus, kondigt aan dat hij gaat trouwen met superster Clemmie Winters. Appleton lijkt de ideale plek om het glamourhuwelijk te voltrekken. Plotseling wordt het landhuis overspoeld: er wordt zelfs een complete televisieploeg naar het idyllische dorpje gestuurd. Maar wie valt er nu voor wie? De zomer op huize Appleton loopt niet helemaal volgens planning.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Hij is van mij! het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Hij is van mij!