Hoe H.H. de wereld redde

Meteen in het begin van Hoe H.H. de wereld redde doet Wouter Godijn de lezer al een handreiking. Als een soort Klein Duimpje laat hij een spoor achter dat ons op de juiste plek moet brengen. Het is alleen een spoor van punaises, niet van broodkruimels. Want Godijn is aardig voor zijn lezers, maar ook hard. De bundel is een avontuur, vol stemmen, muziek, God en ook de duivel. Wanneer Godijn ons aan het eind van de bundel toevoegt: 'Dag lezer, daaaaaag', hebben we heel wat meegemaakt.

Wouter Godijn woont en werkt in Groningen. Hij heeft zich ontwikkeld tot een van de belangrijkste en bijzonderste hedendaagse dichters. Wiegeliederen en blaaskikkermuziek en De zieken breken zijn de recentste twee bundels.

Is Hoe H.H. de wereld redde het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Hoe H.H. de wereld redde