Holistik Handboek

Gelezen 20 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 17 Favoriet 1 Recensies 0
Het holisme is een levensovertuiging waarbij de essentie is dat alles onlosmakelijk met elkaar verbonden is. Maar hoe 'holistify' je je eigen leven en blijf je wel met beide benen op de grond staan?

In Holisitik Handboek geven Karlijn Visser en Evelyn van Hasselt, hoofdredacteuren van het succesvolle platform Holistik, een realistische én praktische visie op het holisme. De rode draad is om eerst een opgeruimde binnenwereld te creëren, zodat je gaat leven vanuit je volle potentieel. Van daaruit voelt het een stuk natuurlijker om liefdevolle verbindingen met anderen en de planeet aan te gaan. De thema's: natuur, hooggevoeligheid, familie, schoonheid, food en de toekomst. Laat je inspireren door de persoonlijke ervaringen van Karlijn en Evelyn en de wijze lessen van de experts die zij om zich heen hebben verzameld. Daarmee heb je alle tools in handen om jouw holistische levenspad te kiezen.

15 april 2019

Reacties op: Holistik Handboek