Meer dan 4,1 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
Homoseksualiteit is geen keuze - Als je homoseksuele man je verlaat en daarna

Homoseksualiteit is geen keuze - Als je homoseksuele man je verlaat en daarna

Gelezen 16 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 10 Favoriet 2 Recensies 9

Eerder verschenen onder de titel Omdat de natuur anders besliste.

?Ik vind dit heel moeilijk om te zeggen, want ik heb toch echt veel om je gegeven, maar het gaat echt niet meer. Daarvoor is er met mij teveel gebeurd. Ik hoor echt in dat andere wereldje thuis, dat weet ik nu zeker. En daar maak jij geen deel meer van uit.? Toen Marie-Louise Klomp vanuit het niets geconfronteerd werd met de homoseksualiteit van haar man stortte haar wereld in. Tijd om te rouwen was er niet. Ze moest door, want haar acht maanden oude dochtertje verdiende hoe dan ook een normale jeugd. Om haar pijn en verdriet draaglijk te maken, begon ze met schrijven. Zo wilde ze dat haar dochter later zou kunnen lezen hoe moeilijk haar beide ouders het hadden gehad. Haar moeder, omdat ze er plotseling helemaal alleen voor stond en haar vader omdat hij afscheid moest nemen van zijn dochtertje en zijn vrouw. Een ontroerend mooi verhaal! Veronique Janssen, recensent Veronique?s Boekenhoekje. Als je besluit om slechts één enkel boek te lezen dat gebaseerd is op waargebeurde feiten, laat het dan alsjeblieft dit zijn. Valerie Vaes, recensent Valeries Boekenwereld.

Waargebeurde verhalen
Boekscout VOF
28 mei 2017
17 mei 2019

Reacties op: Homoseksualiteit is geen keuze - Als je homoseksuele man je verlaat en daarna