Huidhonger

Bruno Müller-Oerlinghausen Gabriele Mariell Kiebgis
Aanraking is een eerste levensbehoefte. In Huidhonger laten Bruno Müller-Oerlinghausen en Gabriele Mariell Kiebgis de helende werking van aanraking zien.

Huidhonger van Bruno Müller-Oerlinghausen en Gabriele Mariell Kiebgis is een absolute aanrader voor iedereen die meer wil weten over het belang van aanraking. Dat belang is namelijk groot: als we te weinig huidcontact hebben, kunnen we letterlijk ziek worden, aanraking is een eerste levensbehoefte. Een aai, een kus, een knuffel, de kleinste aanraking kan al heel veel effect hebben, zowel voor de gever als de ontvanger. Dit boek laat de fascinerende en helende werking van aanraking zien en hoe je deze kunt inzetten. Voor jezelf en anderen, bij diverse aandoeningen en voor je algehele welbevinden. Het staat vol praktische tips, oefeningen, voorbeelden van manieren van aanraken en verhalen uit de praktijk. Aanraking helpt je letterlijk en figuurlijk beter in je vel te zitten, het is communicatie die onder je huid gaat

Recensies (2)

Meer recensies

Is Huidhonger het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Huidhonger