Ontembaar

Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Young adult   Topics 0

Het leven is waardeloos als je vrienden kwaad op je zijn. Vraag dat maar aan Zoey Redbird. Zij is een onbetwiste expert op het gebied van waardeloos. Binnen een week heeft ze in plaats van drie vriendjes er niet één meer, en de hechte vriendengroep waarvan ze deel uitmaakte en die haar altijd vertrouwde en steunde, heeft haar aan de kant gezet. De enige twee vrienden die Zoey nog overheeft zijn ondood, en bovendien verwikkeld in een eeuwigdurende kibbelpartij met elkaar. Dus wie kan het haar kwalijk nemen dat ze bevriend raakt met de nieuwe leerling van het Huis van de Nacht, de enorm sexy olympische boogschutter James Stark? Ondertussen heeft Hoge Priesteres Neferet de mensheid de oorlog verklaard. Zoey weet in haar hart dat het verkeerd is om tegen mensen te strijden, maar de enige manier waarop ze hier een stokje voor kan steken, is door het weer goed te maken met haar vrienden. Zoey's avonturen op de vampierschool nemen een wilde en gevaarlijke wending wanneer er een eeuwenoud kwaad ontwaakt waardoor ieders vertrouwen op de proef wordt gesteld.

Young adult
Huis van de Nacht (4)