Huiver

Rank 5723 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 12 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
In Huiver van Allie Reynolds wordt Milla uitgenodigd voor een reünie in de Franse Alpen, en ze verheugt zich op een gezellig weekend met vier oude vrienden, die ze tien jaar niet gezien heeft. Ze zijn echter nog niet gearriveerd of ze realiseren zich dat er iets niet klopt. Het resort is verlaten, de skilift die hen naar de top heeft gebracht staat stil en hun telefoons zijn verdwenen. Een spel dat ze spelen om het ijs te breken blijkt een truc om de vriendengroep te herinneren aan Milla’s beste vriendin, Saskia, die tien jaar geleden verdween en nooit werd gevonden. Milla beseft algauw dat ze niemand kan vertrouwen. Iemand heeft hen hierheen gelokt om de waarheid over Saskia te achterhalen en gaat tot het uiterste om antwoorden te krijgen. Als Milla niet oppast, kan ze zomaar de volgende zijn die verdwijnt… Huiver van Allie Reynolds grijpt je bij de strot met ijzersterke cliffhangers en psychologische spelletjes in de claustrofobische setting van een chalet in de Alpen, en laat je niet meer los tot het uit is! ‘Een rollercoaster van een roman over een gevaarlijke wereld met dodelijke ambitie.’ – Erin Kelly

‘Een heerlijk duistere ‘locked room’-thriller over competitieve snowboarders, een vermissing, oude geheimen en iemand die uit is op wraak. Een adembenemende pageturner die je tot het eind blijft verrassen.’ – C.L. Taylor

Literaire thriller
Ambo|Anthos