Hypotheken voor dummies

Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Wie een huis wil kopen, heeft meestal ook een hypotheek nodig. Maar het kiezen - en krijgen
- van de juiste hypotheek is niet makkelijk. Het aanbod is breed en de voorwaarden divers. In dit boek vind je alle informatie om de juiste hypotheek te kiezen én te krijgen. Aan de hand van een
aantal simpele stappen beoordeel je welke hypotheek het best bij jouw financiële situatie past. Nu en in de toekomst. Voor wie al een hypotheek heeft: met dit boek weet je snel of deze nog steeds bij je past. Zo ben je niet alleen goed voorbereid op de toekomst, maar kun je ook duizenden
euro's besparen.

Cleo Scheerboom is financieel publicist en schrijft sinds de jaren negentig over financiële onderwerpen voor onder meer Het Financieele Dagblad en NRC. Met haar publicaties helpt ze mensen grip te krijgen op hun persoonlijke financiën. Ramón Wernsen werkt als financieel planner, Master in Financial Planning (MFP) en Certified Financial Planner (CFP). In die functie kent hij als geen ander de kansen en valkuilen voor huiseigenaren (in spe).
BBNC Uitgevers