Ia

Anegria vzw is een Vlaams ezelasiel waar verwaarloosde, mishandelde en thuisloze ezeltjes terecht kunnen voor verzorging en verblijf. Voor vele dieren betekent het een nieuwe start voor een zorgeloos en gelukkig leven.

Fotograaf Jan Van Aggelpoel en dichter Frank Pollet lieten zich door de ezels van Anegria inspireren en maakten voor hen dit boek. Het resultaat: ezelpoëzie en poëtische ezelfoto’s over ezels in opvang... Opgevangen op "de gevoelige plaat", opgevangen door poëtische gedachten van vrijwilligers.Ze hebben het zwaar gehad, deze ezels, in onze vaak moeilijke maatschappij, maar genieten nu van veiligheid, verzorging en rust... En hopelijk kunt u nu genieten van hun sprekende beelden en verhalen. Dank voor uw steun, uw ezelverwarmende gedachten en uw medelevende blik.

Is Ia het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Ia