Iedermans ondergang

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
SLUIT JE AAN BIJ HET
COLLECTIEF VAN DE MENSACHTIGEN

Vreemde lichten verschijnen aan de nachtelijke hemel. Buitenaardse machten verbinden zich aan de bewoners van planeet Aarde. Eurocommissaris George Nasiem neemt met groot vertoon van macht de wereldheerschappij over. Onder het mom van vrede en eenheid wordt een collectief gesmeed. Maar niets is wat het lijkt…

Een groepje christenen in een Hollands kustplaatsje wenst zich niet aan te sluiten bij deze utopie. Zij doorzien de leugens en willen in alle vrijheid hun geloof beleven en delen. De beloofde eenheid en vrede gelden echter alleen voor hen die meegaan met de nieuwe wereldorde. Voor andersdenkenden wachten vervolging en intimidatie. Wanneer de duimschroeven worden aangedraaid, wordt het een keuze op leven en dood.

Een spannende apocalyptische thriller over de betekenis van ergens in geloven. Wat doe je als het moeilijk wordt? Houd je stand of ga je ten onder?

Thriller
Triple Boeken