ikbener

Ik ben er gewoon nog

Rank 3688 Gelezen 5 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 9 Favoriet 1 Recensies 1

"Ik zal je vertellen hoe het is om dood te gaan. Ik heb het meegemaakt en ik wil dat je weet hoe het is. Want ik had nooit kunnen denken dat ik er zo naast zat. Nu ik in de hemel ben, weet ik wel beter. Ik leef! En hoe! Dood? Nee, ik ben er gewoon nog!'
Tygo is 11 jaar wanneer door een ongeluk zijn reis op aarde eindigt. Nicolette, zijn oude kleuterjuf, zit op een dag te mediteren als tot haar verbazing Tygo verschijnt. "Ik moet je iets vertellen!' zegt hij. Dat "iets' groeide uit tot dit boeiende boek dat jou als lezer met een warme gloed achterlaat.
"Ik heb dit boek met heel veel plezier en herkenning gelezen. Ik weet zeker dat Nicolette met dit boek heel veel mensen zal kunnen helpen om de angst voor het sterven en de dood weg te nemen.'
Marie-Claire van der Bruggen, bestseller auteur van o.a. Het sprookje van de dood
"Een waargebeurd, feel-good verhaal, heerlijk verteld, dat je doet inzien wie je echt bent, en je inspireert uit te voeren wat je op aarde komt doen.'
Edith Hagenaar, bestseller auteur van o.a. De 10 heilige geboden
De ervaringen van de onbevangen, enthousiaste Tygo in het hiernamaals zijn hartverwarmend. Ze geven inzicht in de grootsheid en de kracht van de mens, en wat we kunnen doen om gelukkiger te zijn. Tygo vertelt uitgebreid over het leven na de dood, en de moeilijke keus die hij moet maken voor het vervolg van zijn reis...

Religie & Spiritualiteit
Palaysia Productions
21 september 2018

Lezersrecensies (1)

Ontroerend boek!!!

door: Ingrid 1 like
In dit boek verteld Nicolette 'door de ogen van Tygo' in duidelijke taal, hoe het is om dood te gaan. 'Doodgaan is je jas uit doen, terwijl je er gewoon nog bent.' We zijn niet ons lichaam, maar je hébt een lichaam! Je ziel is wie je werkelijk bent, niet je lichaam. Door het boek te hebben...