Ik ben er nog

Al Galidi presenteert met Ik ben er nog zijn derde bundel columns. De verhalen zijn weer bijzonder veelzijdig. De ene column gaat over de vijanden van de Nederlandse vrouw, een andere over democratie zonder snor. Alledaagse observaties van iemand die ietwat verbaasd Nederland bekijkt worden afgewisseld met columns die meer een statement maken. Steeds worden ze gekenmerkt door een verrassende invalshoek. Humor voert de boventoon, maar harde woorden worden niet gemeden.
Over eerder werk van Al Galidi:
'Een grote verrassing, een heel bijzonder talent' (Geert Mak)
'Het is een weergaloos, nu en dan zelfs humoristisch boek waarin de schrijver werkelijkheid en fantasie op onnavolgbare wijze mengt.' (Brabants Dagblad)
'Al Galidi's verhalendoolhof is een spiegelpaleis van beeldspraak. Hij heeft een bijzonder oosterse roman aan de Nederlandse letteren toegevoegd. Een ongewoon geluid.' (De Standaard)
'Al Galidi is losgebarsten en waar hij pr es uitkomt, lijkt van later zorg te zijn.' (NRC Handelsblad)
'Gewaagd en po sch vermaak van een nieuwe Nederlandse stem.' (Financieel Dagblad)

Is Ik ben er nog het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik ben er nog