Ik ben makelaar in hasj

Dit is het waargebeurde verhaal van Abbas en Rashid, meester en knecht. Hoe zij aan het grootste hasjavontuur in Europa begonnen, hofleverancier werden van de Hakkelaar, kapitalen witwasten in de Antwerpse diamantwereld en kroongetuigen werden.
Het is ook het verhaal van Lieve en An, twee bewogen vrouwen van de Linkeroever. Hoe zij droomden van een groots leven en er hun eigen vrijheid en veiligheid voor op het spel zetten.
En het is het verhaal van een internationale misdaadonderneming, van een overspannen oorlog tegen drugs, en van georganiseerde misdaad die ook maar mensenwerk is.
Een schelmenverhaal van de Lage Landen, spannend en meeslepend geschreven.

Is Ik ben makelaar in hasj het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik ben makelaar in hasj