Ik mis je

Rank 1049 Gelezen 688 Aan het lezen 11 Wil ik lezen 509 Favoriet 27 Recensies 38
Literatuur & Romans Artikelen 2 Lijsten 4 Spots 22   Topics 0   Leesclub

Gillian King is helemaal terug met de levensechte feelgoodroman ‘Ik mis je’. Als na het uitgaan Charlottes beste vriendin Bo omkomt door een auto-ongeluk dat zij overleeft, wordt ze gek van schuldgevoel. Charlie vertrekt uit Wassenaar en probeert haar leven op te bouwen los van Bo en los van Carsten, Bo’s broer op wie ze in stilte verliefd is. Dan valt ze voor de mooie praatjes van James, een jongen van wie iedereen kan zien dat hij slecht nieuws is. Charlie raakt steeds verder verwijderd van Carsten en steeds meer in de greep van James. Het lukt haar niet om dit te doorbreken. Tot ze tien jaar later terugkeert naar Wassenaar. ‘Ik mis je’ is Gillian King op haar best! ‘Verslavingswaarschuwing: stoppen met lezen is onmogelijk.’ – Lisette Jonkman

Feelgood , Literatuur & Romans
Populaire fiction algemeen
Z&K
25 juni 2019
25 juni 2019
9789020535600 , 9789020535617

Gillian King geeft je het gevoel van ultieme ontspanning

door: Jacky van Dijk

Bijna vier jaar na de verschijning van haar laatste roman, klom de Nederlandse feelgoodauteur Gillian King (1978) eindelijk weer in de pen voor haar nieuwste boek. Al zou je het afgaande op de titel misschien niet denken, Ik mis je is wederom weer een feelgood van de eerste orde.

Charlie is in...

Reacties op: Ik mis je