Ik spreek je vrij

Wat is die mevrouw de Goede toch altijd op een afstand, denkt Carla van Siebele, als ze haar op een dag voor Kerst probeert uit te nodigen voor een bezoekje.Alles ketst af op haar gereserveerde houding. Maar wat zal ze daardoor vreselijk eenzaam zijn, denkt ze er meteen achteraan. Zelfs haar dochter Karin met man en kinderen zie je zelden. Op diezelfde dag gebeurt er iets ergs met Ida de Goede. In de tragische situatie waarin ze komt, trekt haar leven als een film aan haar voorbij. Het beeld van Koert. De man die ze boven alles heeft liefgehad, maar wat een eenzaamheid, wat een verdriet heeft deze liefde haar gebracht. Wat is haar leven er een leugen door geworden! Dochter Karin kan de tragiek rond haar moeder niet verwerken: ze komt er door in een zware crisis. Zal ze ooit weer in staat zijn haar taak bij haar man en kinderen op te vatten?

Is Ik spreek je vrij het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik spreek je vrij