Ik stond erbij en ik keek ernaar

Pionier van de Nederlandse televisie, Berend Boudewijn, verwierf als presentator (van o.a. zijn eigen BB-Kwis en Per seconde wijzer) grote nationale bekendheid. Hij leidde al op jonge leeftijd de Stadsschouwburg te Amsterdam en was in Den Haag gezelschapsdirecteur. Hij werkte voor de radio, vertaalde drame, schreef columns en een dozijn afleveringen van de succesvolle tv-serie Baantjer. Als regisseur tekende hij nationaal en internationaal voor honderden televisieprogramma’s en in ons land regisseerde hij ontelbaar veel cabaret- en theatervoorstellingen.

In Ik stond erbij en ik keek ernaar vertelt Berend Boudewijn over deze lange, rijke carrière. Diederik van Vleuten schreef het voorwoord voor deze prachtige full color uitgave, met uniek fotomateriaal uit het privé archief van de auteur.

Is Ik stond erbij en ik keek ernaar het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik stond erbij en ik keek ernaar