Ik vouw een boot van wit papier

In het leven grijpen we vaak naar gedichten. Ze bieden troost, beuren je op of laten je extra genieten van mooie momenten. Dat goede poëzie niet moeilijk hoeft te zijn, ontdek je in deze bundel. Je vindt er veertig gedichten in, die tegelijk heel mooi en eenvoudig zijn. Wablieft en het Poëziecentrum selecteerden 39 bestaande gedichten van grote dichters uit Vlaanderen en Nederland. Voormalig Antwerps stadsdichter Joke van Leeuwen schreef voor deze bloemlezing een nieuw gedicht.

Met gedichten van onder anderen Herman de Coninck, Bart Moeyaert, Judith Herzberg, Toon Tellegen, Nannie Kuiper, Remco Campert en Hans Andreus.

Recensies (1)

Is Ik vouw een boot van wit papier het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Ik vouw een boot van wit papier