ikleesthuis-ebook-korteverhalen2

#ikleesthuis korte verhalen 2

Gelezen 32 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 35 Favoriet 2 Recensies 1
Artikelen 1 Spots 1   Topics 0

Vijftien toonaangevende Nederlandstalige auteurs schreven speciaal voor #ikleesthuis een kort verhaal om iedereen die thuis zit een hart onder de riem te steken, lezers te inspireren en te laten zien wat een verhaal kan betekenen.

Dit is de tweede bundeling van zeven verhalen geschreven door: Suzanne Vermeer, Marcel van Roosmalen, Babs Gons, Splinter Chabot, Teske de Schepper, Marie Lotte & Nydia en Herman Koch.

#ikleesthuis korte verhalen is een samenwerking tussen de Stichting CPNB, het Nederlands Letterenfonds, de Koninklijke Bibliotheek, DPG media en Hebban.

Ga voor meer mooie verhalen naar de boekhandel of onlinebibliotheek.nl en doe mee met #ikleesthuis

Download de epub

Meer artikelen

Recensies

Heerlijk stukje vertier

door: Aad le Febre 1 like ebook
Met deze geste van Hebban -en natuurlijk niet te vergeten de deelnemende auteurs- mijzelf weer even vermaakt met de leuke verhalen in de 2e uitgave van dit initiatief. Weer een heerlijk allegaartje in uiteenlopende stijlen en invalshoeken. Het is net als de (langlopende en spotgoedkope) reeks...