Illegaal

Illegaal

Rank 9215 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 1
In de wereld van de zeven continenten werkt alles op chips. Met een chip in je arm ben je geregistreerd en heb je recht op eten, drinken, onderdak en werk. Tycho is een geregistreerde, die er al zijn hele leven van droomt om in de voetsporen van zijn vader te treden en te gaan werken voor de ordehandhaving, met als doel de illegalen te bestrijden. Joshua heeft geen chip waardoor hij een illegaal is. Als illegaal besta je niet en om te overleven zal Joshua moeten stelen bij het geregistreerde volk.
Ze zijn tegenstanders, maar alles verandert als ze elkaar tegenkomen. Ze raken verstrikt in een oorlog waarin loyaliteit en vriendschappen getest worden en niets is wat het lijkt.
Novum Publishing
24 september 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Kemile13

Lezersrecensies (1)

Verassend Goed

door: Kemile13 1 like
In Illegaal lees je over de wereld van Joshua een paar eeuwen in de toekomst. Iedereen is gechipt en heeft zo recht op eten,werk,etc. Joshua hoort dus bij de mensen die niet gechipt zijn, Illegalen genoemd. Deze mensen zitten ondergedoken bij elkaar en moeten eten stelen om te overleven, worden ze...