In alle staten

In alle staten

Rank 2438 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
In Alle Staten

Aan een groepsreis door de Baltische staten nemen mensen van verschillende pluimage deel, bij elkaar gebracht door hun liefde voor reizen. Ieder van hen heeft zijn eigen verwachting van de trip, maar dingen gaan niet volgens plan. Dat doen ze nooit.

Zodra nieuwe vriendschappen zich vormen, wringt het verleden zich onverwachts tussen hen met gevolgen die ze niet kunnen overzien.

In een maalstroom van ontwikkelingen verleidt de auteur je met haar fijne schrijfstem, mee op reis te gaan.

Over de auteur
Cecile Koops schrijft sinds 2018, ze verdiende haar sporen met korte verhalen en gedichten die de nodige prijzen wonnen. Haar debuutroman ‘Het huis in Trastevere’ verscheen eind 2020.

‘In alle staten’ is haar tweede roman. De schrijfster neemt je in haar boeken mee op reis. Lezersreactie: ‘Na het omslaan van de laatste bladzijde, zat ik nog een heel lange tijd met een grote glimlach op mijn gezicht na te genieten.’

Ambilicious LLP
15 november 2021