In het bloed

New York Times-bestsellerauteur Patricia Briggs schreef met In het bloed het tweede deel in de Mercy Thompson-serie, die onder het nieuwe label URBAN verschijnt. Voor de liefhebbers van Buffy The Vampire Slayer, Charmed, True Blood, Once Upon A Time en de boeken en serie Twilight.

Garagehoudster Mercy Thompson is behalve vriendelijk, scherpzinnig en nieuwsgierig ook onafhankelijk, loyaal en koppig - eigenschappen die haar al vaker in de problemen hebben gebracht. Voor haar vrienden (of dat nu weerwolven, vampieren of 'gewone' mensen zijn) gaat ze door het vuur, dus als haar vriend Stefan haar hulp inroept komt het niet in haar op om te weigeren. Zelfs niet als dat betekent dat ze oog in oog komt te staan met iets wat alleen in nachtmerries zou mogen bestaan, want ze blijkt Stefan niet zo goed te kennen als ze dacht...

"Een fantastisch boek met veel plotwendingen. Ik voelde mee met haar sterke personages en keek meteen uit naar het volgende deel." Kim Harrison, auteur van de Heksen-serie

"Ik ben dol op deze serie!" Charlaine Harris, auteur van de True Blood-serie

Redactionele recensie

Recensies (4)

Meer recensies

Is In het bloed het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op In het bloed