In mijn voetsporen

Als jonge vrouw doorkruiste Sarah Meuleman Engeland. Met een zware rugtas, zonder enige wandelervaring, liep ze de Coast to Coast-route, van de Ierse Zee naar de Noordzee. Onlangs vond ze het dagboek terug dat ze toen heeft bijgehouden. Nu, meer dan twintig jaar later, besluit ze in een impuls de tocht opnieuw te lopen. Ze wil zich goed voorbereiden, maar een gebeurtenis zet het leven van Sarah - inmiddels moeder, schrijver en geliefde - op z'n kop. Met gemengde gevoelens begint ze aan de tocht, al wandelend herontdekt ze niet alleen het landschap, maar ook zichzelf.

In mijn voetsporen is een ontroerende, hartverwarmende ode aan het wandelen, maar ook een verhaal over de keerpunten in het leven, over dromen en herinneringen, over groeien en de kracht van afscheid nemen.

Is In mijn voetsporen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op In mijn voetsporen