Ingesloten

Diane Capri
Diane Capri is terug met een nieuw verhaal over Jack Reacher! Voor alle fans van John Grisham en Michael Connelly.

‘Vol spanning en sensatie, maar ook intelligent en vol mededogen. Kim Otto is echt een geweldig personage ik ben dol op haar.’ Lee Child

FBI-agenten Kim Otto en Carlos Gaspar hebben een speciale, niet-officiële opdracht gekregen: ze moeten een geheim dossier over Jack Reacher aanleggen. In dit verhaal leren we Otto en Gaspar iets beter kennen, terwijl zij er alles aan doen om meer over Reacher te ontdekken. Maar fans van Lee Child weten dat Jack Reacher niet gevonden wil worden, en dat diegenen die te dichtbij komen het niet kunnen navertellen. Zullen Otto en Gaspar in hun opdracht slagen of zullen ze zoals zovelen voor hen falen?

Is Ingesloten het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Ingesloten