Inspirerend coachen

Gelezen 1 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Coaching is geen slappe vorm van leidinggeven
Jef Clement beschrijft coaching als een uitdagend en inspirerend instrument. Hij benadert de coachingsvaardigheid vanuit een breed toepassingsveld: in bedrijven en organisaties, op school, in het gezin, in de sporten cultuurwereld, in de hulpverlening en bij allerlei vormen van begeleiding. Hij laat zien hoe je als coach kunt bijdragen tot nieuwe dynamiek en enthousiasme. In deze nieuwe editie van Inspirerend coachen werden een aantal oefeningen en voorbeelden herzien en uitgebreid om de nieuwste inzichten in coaching te illustreren. Enkele thema's uit het boek: Enthousiasme is onze natuurlijke manier van zijn Oplossingsgedrevenheid staat vaak goede oplossingen in de weg Elke kritiek is een verpakte wens Coachen naar lef Inspirerend adviseren Kwaadheid is samengebalde kracht Constructief conflict stimuleren Coaching is geen slappe vorm van leidinggeven

Lannoo
01 januari 2015