Inspirerende fotografie: het beste van fotografen wereldwijd

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 1
Non-fictie Spots 1   Topics 0
Inspirerende fotografie is een uniek boek waarin de beste foto’s worden besproken van fotografen wereldwijd. In dit boek vind je niet alleen heel veel inspiratie, maar juist ook de onderliggende technieken die kunnen helpen jouw foto’s te verbeteren. Al bladerend kom je de meest indrukwekkende foto’s tegen, stuk voor stuk bijzonder en steeds met een eigen verhaal. Bovendien komen de fotografen in dit boek zelf aan het woord. Over elke foto lees je hoe die tot stand is gekomen en welke middelen daarvoor nodig waren. De onderwerpen die aan bod komen zijn zeer uiteenlopend: van abstract tot macro, van documentaire tot natuurfotografie, van nachtfotografie tot stillevens en nog veel meer. De foto’s in dit boek werden speciaal geselecteerd uit ’s werelds grootste fotogalerie 1x.com, een online verzamelplek waar fotografen van over de hele wereld hun foto’s tentoonstellen. +

Pearson Benelux B.V.
01 november 2012

Reacties op: Inspirerende fotografie: het beste van fotografen wereldwijd