Insula

Gelezen 25 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 28 Favoriet 2 Recensies 19
Fantasy & SF Spots 1   Topics 0

De Lage Wereld gaat al twee eeuwen gebukt onder een vloek die een ban heeft gelegd op de magie. Efra Kalan is zestien jaar oud als haar leven van de één op de andere dag op zijn kop staat. Zij wordt door de druïde Cu naar Insula gebracht, de enige plek die nog veilig is voor de duistere koning en zijn sinistere plannen om het gehele continent te domineren. De realiteit dringt zich steeds meer aan haar op en Efra ontdekt al snel dat zij de enige is die de vloek kan doorbreken. Om dit te kunnen doen, dient zich een profetie te voltrekken. Met iedere dag die verstrijkt, realiseert Efra zich de omvang van de prijs die zij hiervoor moet betalen. ‘Insula’ is een boek vol magie en gaat over de dualiteiten van het leven. Het boek is het eerste deel in een nieuwe epic fantasy serie met de titel 'Het Boek van Efra' en is het debuut van coach en schrijfster Maaike de Wilde. Het boek is te bestellen via: https://www.hetboekvanefra.nl/ , Boekengilde.nl en de gebruikelijke verkoopkanalen.

Fantasy & SF
Fantasy