Insula

Rank 4472 Gelezen 10 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 13 Favoriet 1 Recensies 7
Fantasy & SF   Topics 0

De Lage Wereld gaat al twee eeuwen gebukt onder een vloek die een ban heeft gelegd op de magie. Efra Kalan is zestien jaar oud als haar leven van de één op de andere dag op zijn kop staat. Zij wordt door de druïde Cu naar Insula gebracht, de enige plek die nog veilig is voor de duistere koning en zijn sinistere plannen om het gehele continent te domineren. De realiteit dringt zich steeds meer aan haar op en Efra ontdekt al snel dat zij de enige is die de vloek kan doorbreken. Om dit te kunnen doen, dient zich een profetie te voltrekken. Met iedere dag die verstrijkt, realiseert Efra zich de omvang van de prijs die zij hiervoor moet betalen. ‘Insula’ is een boek vol magie en gaat over de dualiteiten van het leven. Het boek is het eerste deel in een nieuwe epic fantasy serie met de titel 'Het Boek van Efra' en is het debuut van coach en schrijfster Maaike de Wilde. Het boek is te bestellen via: https://www.hetboekvanefra.nl/ , Boekengilde.nl en de gebruikelijke verkoopkanalen.

Fantasy & SF
Het Boek van Efra (1)
Boekengilde B.V.
01 november 2019

4 keer bewerkt, laatste bewerking door Maaikedewilde

Lezersrecensies (7)

Prachtig debuut

door: FemkeN 1 like
Insula is een prachtig boek. Het verhaal zuigt je mee, van bladzijde naar bladzijde. Je wordt onderdeel van het verhaal, voelt en leeft mee met de hoofdpersoon Efra. De woorden geven ruimte om met eigen fantasie beelden te vormen en geven je genoeg details dit te doen. Ik kan niet wachten op deel...

Zo mooi

door: Mj1980 1 like
Insula is een prachtig boek, waarbij de schrijfster echt een treffende en beeldende verteltrant heeft gevonden, die je mee neemt naar een andere wereld. Mooi om te zien hoe het magische en het realistische in het boek zo aan elkaar verbonden zijn, want pijn, hartstocht en verlies kennen geen...

Magische wereld

door: KarinLeest 1 like
Wat een prachtig en mooi geschreven verhaal zeg! Ik kon het boek met moeite wegleggen. Spannnend tot het einde. Ik kijk uit naar het 2e boek!

Auteur Maaike de Wilde titel Insula

door: Joke 1 like
Een boek dat snel leest , het is moeilijk weg te leggen. Een mooi verhaal over een meisje in een magische wereld. Kijk uit naar deel 2

Heerlijke duik in een andere(?) wereld

door: Froukje12345 1 like
Insula is een boek om in een keer uit te lezen. Maaike neemt je mee in een andere wereld waarvan je je kunt afvragen hoe onbekend deze eigenlijk is. Een weergave van je binnenwereld? Heerlijk om zo op reis te zijn, in de spiegel te kijken en prachtig geschreven. Ik kijk enorm uit naar deel 2!

Magisch verhaal

door: Vismaart03 1 like
De schrijver neemt je mee in een magische wereld door de ogen van een meisje die haar levensopgave langzaam ontdekt... Spannend tot het eind. Het maakt dat je niet kunt wachten op deel 2.

aanrader

door: Annemarie53 1 like
Een prachtig verhaal waar je helemaal in opgaat Ik kan niet wachten op het volgende boek!