Intens, authentiek en vrij

Gelezen 1 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
HOE JE JEZELF WORDT EN BLIJFT EN WAT DAARVOOR NODIG IS
Diversiteit in de natuur is prachtig. Diversiteit bij mensen is prachtig. Er is ruimte genoeg om iedereen te laten zijn wie hij is. Is er ook genoeg geestelijke ruimte om iedereen te laten zijn wie hij is? Durven we die diversiteit echt aan? Hoogbegaafde kinderen ervaren dit namelijk vaak anders. Ze worden niet begrepen en ze moeten zich aanpassen aan de maatschappij. Hierdoor ontstaan er niet alleen doodongelukkige mensen, maar verdwijnt ook enorm veel potentieel dat ingezet kan worden om de mensheid vooruit te helpen.
Intens, authentiek en vrij is het eerste boek dat breed schetst wat hoogbegaafd zijn betekent. Het laat je inzien dat het niet alleen om verrijking en verdieping gaat, maar dat opvoeding en begeleiding van hoogbegaafde en uitzonderlijk begaafde kinderen veel dieper gaat en breder is dan dat. Dit boek toont wat nodig is om authentiek en vrij te zijn als hoogbegaafde en hoe je je kind/leerling hiermee kunt helpen. Het staat vol met inzichten en ideeën om je verder te helpen in je ontwikkeling als mens.

01 januari 2020

Reacties op: Intens, authentiek en vrij