Is brak een gevoel?

Is brak een gevoel? En zo ja, wat voel je dan precies? Dat is verrekte lastig om onder woorden te brengen. En iedereen voelt iets anders. Wij millennials gebruiken daarom nietszeggende zinnen als 'voel me prima' en 'heb het heel druk', maar hoe we ons echt voelen, kunnen we niet zeggen. Herkenbaar?

Voor ons wel. En omdat wij zelf regelmatig worstelen met het uitdrukken van ons gevoel, besloten wij, ondernemende millennials als we zijn, om hier naast onze veertigurige werkweek een boek over te schrijven. Typisch...

Maar toch: het is gelukt. Je hebt het nu in je handen. Het is een persoonlijk en oprecht boek geworden. Geen boek met zweverige teksten, of een boek geschreven door niet-millennials die denken millennials te begrijpen. Het is een boek met vijftien persoonlijke verhalen over worstelingen, over kwetsbaarheid en over wat we ervaren, denken en voelen. Over onderwerpen waar we niet snel met elkaar over in gesprek gaan, ook omdat we er de juiste woorden niet voor kunnen vinden.

Dus, veel te drukke millennial, laat je social-mediafeeds even voor wat ze zijn, veeg je agenda leeg en neem de tijd om dit boek te lezen. Het zal je helpen!

Uitgeverij Dialoog
10 december 2020
10 december 2020

Reacties op: Is brak een gevoel?