Is dit alles?

Rank 547 Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 2
Is dit alles? borstkankerroman met feelgoodelementen

Sandra Zegers en haar vriendin Tanja hebben alles wat ze altijd wensten: een man, twee kinderen en een leuke baan. Sandra
schrijft boeken en Tanja heeft een eigen huisartsenpraktijk. Toch vraagt Sandra zich af: Is dit alles? Ze worstelt met haar gewicht, vindt haar echtgenoot Frank saai en opvoeden best lastig en als schrijfster verdient ze erg weinig.
Dan ontdekt ze een knobbel in haar borst en vraagt zich andere dingen af: Wat zal de dokter zeggen? Zou het onschuldig kunnen zijn? En, als ze de diagnose kanker krijgt: Hoe vertellen we het de kinderen? Hoe kom ik in vredesnaam het behandeltraject door?
Dat Sandra’s kinderen nog klein zijn en ze een naaldenfobie heeft, maakt alles nog lastiger.
Tanja krijgt op haar werk te maken met tegenslag. De beide vrouwen maken een turbulente tijd mee.

Is dit alles? is deels autobiografisch. Schrijfster Trenke Riksten-Unsworth heeft hiermee een open, eerlijk, realistisch en humoristisch verhaal neergezet over borstkanker en meer.

ISBN 978-90-831841-1-1
Trenke Riksten-Unsworth

Literaire fictie algemeen
Droomvallei Uitgeverij
05 oktober 2021
05 oktober 2021

2 keer bewerkt, laatste bewerking door lorrie03

Reacties op: Is dit alles?