Jaren van de tijger

Gelezen 25 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 23 Favoriet 0 Recensies 14
Literatuur & Romans Artikelen 2 Lijsten 2 Spots 9   Topics 0   Leesclub

Patrick, een jonge onderzoeker aan de universiteit, wordt op straat in elkaar geslagen. Studente Ines schiet hem te hulp en brengt hem in contact met een geheimzinnige Chinese vechtkunst. Hij krijgt les van de charismatische dottore en sluit vriendschap met Steve. Met overgave duikt Patrick in de betoverende wereld vol geweld en levenslust. Maar zijn liefde voor Ines en de eisen van il dottore zetten de vriendschap met Steve onder druk. Patrick zal ingrijpende keuzes moeten maken voordat zijn vrienden hem definitief ontglippen.
Jaren van de tijger vertelt het verhaal van de vriendschap tussen drie jonge mensen en hun verlangen naar een ander leven. Een roman over de magie van geweld en de kracht van de liefde.

Vrijdag, Uitgeverij
21 maart 2018
25 maart 2018

Marvin O. Hebban Recensent

De tijger mist kracht

door: Marvin O. 1 like
“Patrick, jij bent de tijger. Onstuimig, soepel, genadeloos.
We stonden misschien wel een half uur te ademen en te denken aan het dier dat we moesten worden en ik had de hoop al opgegeven, het werkte voor geen meter, ik was geen tijger en zou nooit een tijger worden, ik maakte me belachelijk zoals...

Reacties op: Jaren van de tijger