Je liet mij leven

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

Ze schreef het boek om de moordenaar te ontmaskeren. Maar wat als de moordenaar meeleest?

Toen Eve Black twaalf was, overleefde ze als enige een aanval van een beruchte seriemoordenaar wiens identiteit nog altijd onbekend is. Nu, jaren later, is ze nog steeds geobsedeerd door de man die haar familie vermoordde en haar leven verwoestte. Ze is vastbesloten hem eindelijk te ontmaskeren.

Bewaker Jim Doyle is net begonnen in een nieuw boek. In de true crime-bestseller Je liet mij leven vertelt Eve Black over haar pogingen om de moordenaar van haar familie op te sporen. Met elke pagina die hij omslaat groeit Jims woede, én zijn angst. Want Jim realiseert zich hoe gevaarlijk dicht Eve bij de waarheid zit, en hij weet dat ze niet zal opgeven voor ze hem gevonden heeft. Tenzij hij haar eerst vindt.

In de pers

‘Gewoonweg briljant! Origineel en betoverend spannend.’ Sophie Hannah

‘Slim en bijzonder vlot geschreven. Deze nauwgezet geplotte thriller verdient het om een grote hit te worden.’ Irish Independent

‘Indrukwekkend en met verve uitgevoerd. Je liet mij leven is een fascinerende en weloverwogen thriller.’ The Sunday Times

Spannende boeken algemeen
Meulenhoff Boekerij B.V.
17 januari 2022
17 januari 2022

Reacties op: Je liet mij leven