Jouw onweerstaanbare charmes

Jouw onweerstaanbare charmes

Rank 7559 Gelezen 50 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 63 Favoriet 1 Recensies 3
Literatuur & Romans Spots 1   Topics 0

Een echte Probst: hot, vrolijk en licht van toon

Presley Cabot lijkt in bijna niets meer op de mollige, verlegen studente die destijds als een blok viel voor de knappe, sportieve Nolan Banks, maar na een nacht met hem samen op vernederende wijze werd gedumpt. Nu is ze een van de schatrijke mede-eigenaren van een succesvol bedrijf en heeft ze haar verleden achter zich gelaten. Maar als Nolan weer opduikt en haar niet eens herkent, ziet ze haar kans om alsnog wraak te nemen. Het plan is simpel: breng hem het hoofd op hol en dump hem daarna keihard.
Nolan Banks is er klaar mee om aan de verwachtingen van zijn familie te voldoen. Hij zegt zijn baan in Wall Street op om in het stadje waar hij heeft gestudeerd een brouwerij te beginnen. Wat hij niet had verwacht, is dat hij daar het doelwit zou worden van de niet mis te verstane avances van een sexy zakenvrouw. Hij wordt tot over zijn oren verliefd op haar, tot de waarheid over hun gedeelde verleden hun prille relatie op losse schroeven zet. Maar Nolan is niet van plan om de liefde van zijn leven zomaar te laten ontsnappen.
De pers over de boeken van Jennifer Probst
‘Perfect voor de liefhebbers van romantische komedies die een tikkeltje verder durven te gaan.’ Chicklit.nl
‘Een fantastisch, intens verhaal.’ RT Book Reviews

‘Zal de harten van romance-liefhebbers zeker veroveren.’ Harlequin Junkie

Feelgood , Literatuur & Romans
Boekerij
15 maart 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 15,99 Bestel het e-book € 11,99

Door lezers

Feelgood Café / Nieuw in maart!
01 maart 2019 30 reacties
  Meer artikelen

Lezersrecensies (3)

Tegenvaller

door: Neilenna 1 like
Nog niet eerder las ik een boek van deze auteur en ik moet helaas concluderen dat mijn eerste kennismaking met haar werk teleurstellend is geweest. De achterflap maakt nieuwsgierig. Wat is het verhaal van Presley en Nolan? Hoe kan het dat Nolan Presley niet herkent? Verder geeft zowel de achterflap...

Lekker boek!

door: aeranijkamp 1 like
Heerlijk boek. Ik had wel wat meer van de wraak verwacht maar dit is zeker een must read!

Prima boek voor tussendoor.

door: Jenniferleest 1 like
Dit is het eerste boek wat ik van Jennifer Probst lees, hierdoor begon ik zonder verwachtingen in Jouw onweerstaanbare charmes. Wat mij meteen opviel was dat het verhaal niet in het ik-perspectief is geschreven, waar mijn voorkeur naar uitgaat. Desondanks had ik totaal geen moeite om in het verhaal...