Juli

Juli

Gelezen 51 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 16 Favoriet 0 Recensies 1

De zevende maand van de wereldwijde hitserie Calendar Girl is Juli. Lees vanaf nu elke 1e van de maand hoe het met Mia Saunders gaat. Let op! Dit is een losse maand, de maanden zijn ook samen in verschillende bundels verkrijgbaar.
De maand juli brengt Mia naar het bruisende Miami, waar ze wordt ingehuurd door Anton Santiago, een van de hotste hiphopartiesten van het moment. Anton wordt wel de ‘Latin Lov-ah’ genoemd en deze stoere, sexy player doet zijn naam eer aan, niet alleen dankzij zijn prachtige, afgetrainde lichaam, maar ook door zijn gelikte moves – in zijn videoclips maar vooral ook tussen de lakens. Mia krijgt de opdracht om Anton te verleiden in zijn allernieuwste clip, maar al snel draaien de rollen om…

Elke maand heeft ze een nieuwe cliënt: een beroemde Franse kunstenaar, een zakenman, een verpletterend aantrekkelijke maffiazoon, een topsporter, een senator op leeftijd… Heel verschillende mannen die één ding gemeen hebben: voor Mia’s gezelschap betalen ze zonder met hun ogen te knipperen een ton. Seks is een optionele extra. Na twaalf avontuurlijke maanden zal er voor Mia meer veranderd zijn dan enkel haar banksaldo…
De pers over Calendar Girl

‘Fris, grappig en ongelooflijk hot. Je zult steeds weer verliefd worden op Audrey Carlans Calendar Girl-serie en snakken naar het volgende deel.’ Meredith Wild, #1 NYT Bestsellerauteur
‘Dit is een KILLER-start van Carlans maandelijkse serie!’ Give Me Books
‘Audrey slaat weer toe! Ze maakte me aan het lachen én aan het huilen met haar prachtige woorden! Ik ben verliefd op deze boeken.’ Hooks & Books Book Blog

Boekerij
30 juni 2016

Recensies

juli

door: DorienSigin 1 like
In this book it was hard for me to get through it. I struggled a bit while reading it cause I couldn’t really get into the story. In the middle it went better. A lot of this story is about the trauma Mia has and how to work it out. At the end of the book the romantic part of this series is back.