Karma

Karma

Rank 112 Gelezen 17 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 205 Favoriet 0 Recensies 2
Thrillers & Spanning Lijsten 1 Spots 2   Topics 0
Een meisje verdwijnt in de bossen aan de voet van de waterkrachtcentrale in Trollhättan. Haar rode windjackje wordt gevonden in het bos, zo gepositioneerd alsof ze bij de wortels van een boom zit te wachten. Maar het jasje bevindt zich niet om het lichaam van het vermiste meisje, maar om de stoffelijke resten van een ander, onbekend kind.
Vier vrienden hebben 25 jaar lang een verschrikkelijk ongeluk verborgen dat een van hun vrienden het leven kostte. In plaats van de waarheid te vertellen, zeiden ze dat ze was verdronken in de sterke stroming van Göta Älv. Sindsdien heeft de leugen hen langzaam verteerd en hun levens – die anders vast succesvol en vloeiend waren verlopen – op verschillende manieren geruïneerd.
Nu heeft iemand een van hun dochters ontvoerd, en dreigt die de waarheid achter het verschrikkelijke ongeluk te onthullen.

Thriller
Bruna Uitgevers B.V., A.W.
03 januari 2023
05 januari 2023