Klein geluk

Rank 3553 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0

Wat heb je nodig om je lijf en hoofd sterker te maken? Als we de self-care industrie mogen geloven een mix van intense workouts, smakeloze diëten en complexe meditatie-oefeningen, het liefst gestuurd vanuit een betalende app. Overbodig en vaak onhaalbaar betreurt therapeute Hannelore Demonie. Je kan je levenskwaliteit ook verbeteren zonder grote uitgaven of te ingrijpende veranderingen. Het briljante van dit boek schuilt in zijn eenvoud. Hannelore nodigt je vriendelijk uit om het heft in eigen handen te nemen. Gewapend met 10 krachtige sleutels: ademen, bewegen, eten, drinken, rusten, ontspannen, genieten, lachen, uitdrukken van gevoelens en beminnen kan je op een eenvoudige manier aan je eigen geluk en gezondheid sleutelen. Ze leert onder meer hoe je je ademhaling kan inzetten als relaxatietechniek, strooit met tips voor een betere nachtrust, geeft motiverend advies om meer beweging in je dag te integreren en reikt laagdrempelige recepten aan.

Illustraties
Klaas Verplancke