Klein klein kleutertje

VN:

Klein klein kleutertje

Rank 850 Gelezen 3027 Aan het lezen 39 Wil ik lezen 1379 Favoriet 142 Recensies 34
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Newsroom 1 Lijsten 18 Spots 7 Hebban 1000 369   Topics 0
Deel 7 van de Helen Grace-serie

Al meer dan 170.000 exemplaren verkocht van de Helen Grace-serie in Nederland en Vlaanderen

Vroeg in de ochtend wordt het lichaam van een vrouw gevonden. Ze ligt half op de autoweg en het lijkt een tragisch ongeluk. Als Helen Grace op de plaats des onheils arriveert is het voor haar meteen duidelijk dat het om een koelbloedige moord gaat. Maar waarom deze vrouw – een liefhebbende echtgenote en zorgzame moeder – het slachtoffer is, is een raadsel.

Niet veel later wordt er in het winkelcentrum een apotheker gedood, terwijl hij nog klanten in zijn zaak had. Waarom worden er getuigen levend achtergelaten door de moordenaar? Helen moet al haar kennis van het misdadige brein in de strijd gooien, wil ze achter de identiteit van de dader komen voordat er nog een slachtoffer valt. En als ze zelf het volgende doelwit lijkt, wordt de zaak alleen maar persoonlijker…

DE PERS OVER NAAR BED, NAAR BED

‘We zijn benieuwd naar het vervolg, want de cliffhanger aan het eind mag er wezen.’ VN Detective en Thrillergids

‘De lezers zullen geen genoeg krijgen van de Helen Grace-serie. Naarmate deze vordert, worden de boeken alleen maar beter. Sneller, gruwelijker, intenser. Top.’ ThrillZone.nl

‘Arlidge heeft op sublieme wijze het leven van Helen Grace blootgelegd en weet hiermee de spanning enorm op te voeren.’ Vrouwenthrillers.nl

‘Ik denk elke keer dat zijn boeken niet beter kunnen worden, maar bij elk boek lukt het hem weer om het vorige te overtreffen. Je snapt het natuurlijk al, deze krijgt eigenlijk tien van de vijf sterren.’ Moredelight.nl

Spannende boeken algemeen
10 april 2018
10 april 2018

2 keer bewerkt, laatste bewerking door iggi

Kees van Duyn Hebban Recensent

Wordt Helen Grace slachtoffer van eigen succes?

door: Kees van Duyn 2 reacties 1 like

Aanvankelijk had M.J. Arlidge een contract afgesloten voor zeven boeken in de Helen Grace-serie. Klein kleutertje is het zevende deel en zou in principe dus het laatste van de serie zijn geweest. Voordat dit deel uitkwam, heeft hij echter getekend voor een achtste en het is waarschijnlijk dat er...

Reacties op: Klein klein kleutertje