Kleine brandjes overal

NRC:
Humo:

Kleine brandjes overal

Gelezen 598 Aan het lezen 12 Wil ik lezen 375 Favoriet 49 Recensies 63
Literatuur & Romans Artikelen 3 Lijsten 4 Spots 11 Hebban 1000 357   Topics 0   Leesclub

In Shaker Heights, een rustige, progressieve plaats in Cleveland, is alles minutieus gepland. Van de lay-out van de straten tot de kleur van de huizen en de succesvolle levens van de bewoners Niemand belichaamt deze principes beter dan Elena Richardson. Totdat Mia Warren, kunstenaar en alleenstaande moeder, en haar puberdochter Pearl niet alleen een huis van de Richardsons huren, maar ook een belangrijk onderdeel van de familie worden. Wanneer vrienden van de Richardsons in een lastige voogdijzaak belanden, komen Mia en Elena lijnrecht tegenover elkaar te staan. Elena vertrouwt Mia en haar motieven niet en is vastberaden om de geheimen uit Mia’s verleden op te rakelen. Maar haar obsessie komt haar duur te staan.

Signatuur
19 juni 2018
19 juni 2018

Genuanceerde roman over het moederschap in al zijn vormen

door: Bie Helena 2 reacties 1 like
“Na een brand is de grond vruchtbaarder en kunnen er allemaal nieuwe dingen op groeien. Mensen zijn ook zo. Ze beginnen opnieuw. Ze vinden wel een manier.”

Shaker Heights, een idyllisch stadje in Ohio, is de achtergrond waarop het wel en wee van twee gezinnen geportretteerd wordt. Talloze regeltjes...

Reacties op: Kleine brandjes overal