Kleine wonderen

Gelezen 26 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 48 Favoriet 2 Recensies 4
Literatuur & Romans Lijsten 1 Spots 7   Topics 0

Intens ontroerende roman, voor liefhebbers van Jojo Moyes en Kristin Hannah

Als opgroeiende zusjes waren Rose en Lily onafscheidelijk, maar in hun volwassen leven verwaterde het contact, omdat Lily niet kon omgaan met de veeleisende opvoeding van Rose' autistische dochter. Wanneer Rose ernstig ziek wordt, moet Lily terugkeren naar de bloemkwekerij van de familie en moet ze de angst die haar wegdreef onder ogen gaan zien.

Kleine wonderen is geschreven met veel gevoel en begrip voor wat het betekent om 'anders' te zijn. Het is een roman over het belang van familie en over de bergen die mensen kunnen verzetten om hun geliefden te beschermen.

'Een overtuigende, liefdevolle roman over familie en toewijding.' - NEW YORK JOURNAL OF BOOKS

Bruna Uitgevers B.V., A.W.
28 februari 2017
28 februari 2017

Een wonderbaarlijk verhaal

door: Janneke Elderbroek

Lily en Rose groeien op de bloemenkwekerij van hun ouders op en zijn als zusjes onafscheidelijk. Ondanks dat Lily soms wat ‘anders’ was, werd ze altijd geaccepteerd door haar zus en hun beste vriend Seth. Rose raakt zwanger op jonge leeftijd en bevalt van een dochter: Antoinette. Al snel merken ze...

Reacties op: Kleine wonderen