Knallen met de Kameleon

Om te testen of nieuwe verhalen over de Kameleon de lezers van nu nog aanspreken, hebben wij een klein onderzoek gedaan met proeflezers uit de doelgroep (jongens en meisjes 10+). Hun reacties waren unaniem enthousiast en bewijzen één ding: de Kameleon is nog lang geen verleden tijd!

In Knallen met de Kameleon komen Hielke en Sietse erachter dat hun ouders bijna 25 jaar getrouwd zijn. Ze organiseren een grote verrassing. Daarnaast ontdekken ze tijdens een van hun vaartochten met de Kameleon dat een schoolgenootje van hun op de camping in Lenten woont. Zij en haar familie blijken geen verblijfsvergunning te hebben en zitten in de problemen. Hielke en Sietse doen er alles aan om de familie te helpen.

Recensies (1)

Is Knallen met de Kameleon het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Knallen met de Kameleon