Koepel Goes

De zeespiegel stijgt en Zeeland loopt onvermijdelijk onder: waar nu land is, is straks zee. Waar nu mensen wonen, wonen ze straks óók. Koepel Goes moet het antwoord zijn: een woonoord voor honderduizend vluchtelingen die nergens anders heen kunnen. Eerst bouwen, dan erin leven... We zien de levens van betrokkenen: bouwers, bewoners, politici, ondernemers, criminelen en de ingehuurde detective Sherlock. Het leven in Koepel Goes kent uitdagingen en teleurstellingen, plichtsbesef en frustratie, hoop en wanhoop. Net als overal - maar in koepel Goes is het decor anders.

Toon details

Is Koepel Goes het boek voor jouw Reading Challenge?
Op naar de challenge

Populaire boeken in hetzelfde genre

Boeken van dezelfde auteur

Gesponsord

Leen (27) zit gevangen in een kelder. Pas als hij zelf begrijpt waarom, zal zijn moeder hem vrijlaten. Literaire thriller. Spannend en aangrijpend. Vakantietip!

Stemmen laat de kracht van taal laat zien. Bijzonder knap hoe Boekwijt erin slaagt warmte en kou en hoop en verdriet in enkele zinnen te vangen.

Reageren op Koepel Goes

Wil je kort reageren op dit boek of een vraag stellen aan andere lezers, plaats dan een reactie.