Koken voor mijn familie

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0
Valli Little was een van de grote culinaire sterren in Australië. Ze was auteur van 10 succesvolle kookboeken en was vele jaren lang hoofdredacteur van het populaire en invloedrijke delicious. magazine. Valli's recepten hebben een hele generatie thuiskoks geïnspireerd om avontuurlijker te zijn in de keuken.

Valli's recepten zijn voor haar enorme groep fans synoniem aan een onweerstaanbare twist op unieke ingrediënten, trends en ingenieuze moderne interpretaties van traditionele favoriete gerechten.

In Koken voor mijn familie, haar meest persoonlijke kookboek ooit, deelde Valli 100 recepten die zij steeds opnieuw maakte om te delen met degenen van wie ze houdt - recepten die volmaakt zijn voor eenvoudige doordeweekse maaltijden en rustige zondagse maaltijden; sensationele langzaam bereide schotels waarvan u beslist een tweede portie zult nemen; gerechten barstensvol kleur en smaak waarvoor optimaal gebruik wordt gemaakt van heerlijke seizoenproducten, alsook Valli's buitengewoon lekkere keuze bijzondere taarten en haar favoriete desserts met chocolade in de hoofdrol.

Of u nu een memorabele maaltijd wilt bereiden voor een bijzondere gelegenheid, enkele vrienden gevraagd hebt voor een ontspannen lunch in het weekend, of aan het eind van de dag snel iets verrukkelijks in elkaar wilt draaien voor uw hongerige gezin, Koken voor mijn familie brengt Valli het dichtst bij u in de keuken.

Culinair
Eten en drinken algemeen
Fontaine uitgevers
18 april 2019
18 april 2019

Reacties op: Koken voor mijn familie