Komische (kerst)verhalen

Vier humoristische kerstverhalen van Nederlandse schrijvers, plus een van de jonge Amerikaan Simon Rich. Als tegenwicht start het programma met een niet-kerstverhaal, dat speelt tijdens een zomerse lunch in Tel Aviv. Inhoud: 1. Heilbot van Etgar Keret, gelezen door Hans Dagelet Uit: The Nimrod Flipout, 2006 vertaald uit het Engels door Pieter van Scherpenberg 2. De Gesmolten Emmer van Hanneke Hendrix, gelezen door Cas Enklaar Uit: Het Groot Kerstverhalenboek, 2013 3. Kaasmis van Ingmar Heytze, gelezen door Hans Dagelet Uit: Het Groot Kerstverhalenboek, 2013 4. Messias van Ischa Meijer, gelezen door Cas Enklaar Uit: Het jongetje dat alles goed zou maken, 1996 5. Ik zag mamma de Kerstman kussen van Simon Rich, gelezen door Britte Lagcher Uit: The Last Girlfriend on Earth and other love stories, 2013 (vertaald door Pieter van Scherpenberg)

Is Komische (kerst)verhalen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Komische (kerst)verhalen