Koning Odysseus

Koning Odysseus

Junior   Topics 0
Koning Odysseus van Ithaca is overal goed in: zeilen, boogschieten, grote houten paarden maken en poseren voor taferelen op Griekse vazen. Maar één ding lijkt hem maar niet te lukken: thuis geraken. Bijna 20 jaar is hij onderweg. Daar zit Poseidon, de god van de zeeën, voor iets tussen. Vervelend, want thuis dingen tientallen aanbidders naar de hand van Odysseus’ vrouw Koningin Penelope. Hun zoon Telemachus vindt dat het welletjes is geweest, want - hoewel hij zijn vader nooit gezien heeft - gelooft hij rotsvast dat die zal terugkeren. Koning Odysseus zit echter vast op een rots… Spanning ten top in dit 15de Heerlijk Hoorspel vol zeskoppige monsters, verleidelijke sirenen en cyclopen die scheel zouden zien van de honger, mochten ze twee ogen hebben.Met de stemmen van: Warre Borgmans als de god der vertellers van hoorspelen, Koen De Graeve als Odysseus, Veerle Baetens als Penelope, Jonas Vermeulen als Telemachus, en een Olympusberg vol andere goddelijke acteurs.
Kind & Jeugd
HET GELUIDSHUIS BVBA