Krankzinnig kantoorkompas

Zit u al bovenop de realisatie van die eeuwige stip op de horizon? Waarschijnlijk wel. U bent de hele dag bezig met afvinken, uitrollen en levelen. Zo bent u namelijk volledig in control. Daarbij focust u zich op de manier waarop uw organisatie in de wedstrijd zit. Dat doet u uiteraard altijd agile. Dat betekent niet dat u schiet op de stukken – of de Chief Storyteller, hoe graag u dat ook zou willen. Nee, u kiest tijdens de meetings voor de performancedialoog waarin u al sparrend zoekt naar het DNA van de organisatie – de Why, u weet wel.

Maar u merkt dat u steeds minder in staat bent om de transformatie van het veranderproces te finetunen. En tijdens het zoomen staat u steeds op mute. Uw handjes worden tijdens het teamsen niet gezien. Geef het maar toe: u bent gewoon verdwaald tijdens de customer journey.

Transformeer u opnieuw tot gamechanger! Met dit krankzinnig kantoorkompas kunt u weer de juiste piketpaaltjes slaan. Op iedere pagina krijgt u een krankzinnige kantoortip waarmee u de transformatie van uw organisatie kunt kantelen. Ingewikkeld? Welnee! Zeg halverwege de meeting dat het tijd wordt om de break-outsessie naar voren te halen zodat iedereen geconnect kan worden met de gezamenlijke purpose. Straks bent u weer de scrummaster die verbindend vermogen kan realiseren!

Wilt u uw collega’s in hun kracht zetten? Dan is Krankzinnig kantoorkompas het meest geschikte cadeau!

Stripboeken
Humor