Kristal der dromen

Kristal der dromen

Gelezen 20 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 12 Favoriet 0 Recensies 2

Drie miljoen jaar geleden stortte een meteoriet neer op aarde. Uit het mysterieuze sterrenstof ontstond een diepblauwe kristallen steen. Honderdduizenden jaren later wordt de steen ontdekt door een Neanderthalermeisje - en geeft haar de kracht haar dromen te volgen. Van generatie op generatie reist het magische flonkerende kristal over de hele wereld en verandert de levens van hen die ermee in aanraking komen. Van de Afrikaanse savannen naar het oude Jordanië en de eerste christenen in Rome, tot Engeland in de Middeleeuwen, via Duitsland en het Caribisch gebied naar de pioniers van het Amerikaanse wilde westen. Door vele landen, handen en tijden heen beïnvloedt de kosmische steen het levenslot van alle vrouwen die hem dragen. Begeleid het kristal der dromen op zijn reis en zie hoe de geschiedenis van de mensheid zich ontvouwt. Een grootste saga die zich afspeelt van de oertijd tot de negentiende eeuw en waarin liefde en gevaar, spanning en avontuur om de voorrang strijden.

Oorspronkelijke titel
The blessing stone