Kristin hannah omnibus twee zusjes in he

KRISTIN HANNAH OMNIBUS TWEE ZUSJES IN HE

Gelezen 20 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 14 Favoriet 2 Recensies 0
Literatuur & Romans Lijsten 1   Topics 0
Volop romantisch leesplezier − drie toppers van Kristin Hannah

Twee zusjes
Meghann werd vele jaren geleden gedwongen tot een hartverscheurende keuze, waardoor ze de liefde van haar zus Claire verspeelde. Nu is Meghann een beruchte echtscheidingsadvocate die niet in intimiteit gelooft. Tot ze die ene man ontmoet die haar van gedachten doet veranderen.
In het daglicht
Elizabeth en Jack trouwen jong, krijgen twee dochters en trotseren de stormen van hun gezinsleven. De meisjes gaan studeren. Jack krijgt de baan van zijn dromen aangeboden. Elizabeth zet, zoals gewoonlijk, haar eigen wensen opzij en volgt hem naar New York. Maar waar is de sprankeling van de begintijd van hun huwelijk gebleven?
Het huis aan het water
Tien jaar geleden heeft Nora haar gezin in de steek gelaten voor haar carrière. Wanneer zij betrokken raakt bij een heftig schandaal en kort daarop een ongeluk veroorzaakt, krijgt ze hulp uit onverwachte hoek van haar inmiddels volwassen dochter Ruby. Nora weet niet dat Ruby onder valse voorwendselen handelt en de wonden van het verleden niet zomaar kan vergeten.

The House of Books B.V.
30 juni 2008