Kus me met kerst

Het laatste wat Sanne in Terug naar het happy end had verwacht, was wel dat ze op het jaarlijkse oud-en-nieuwfeestje van haar zus Esmée in de keuken zou staan. Als Finn, een van de gasten, per ongeluk binnenkomt en besluit haar te helpen, blijkt die keukendienst toch niet zo'n straf. Nadat ze het nieuwe jaar zoenend hebben ingeluid, spreken ze af elkaar bij het volgende feest weer te treffen. Als Esmée en Sanne Finn bijna een jaar later weer ontmoeten op een kerstmarkt in Amsterdam, weet hij niet hoe snel hij zich uit de voeten moet maken. In de dagen tot aan oud en nieuw is niets meer wat het lijkt. Sanne wenst vurig dat ze de kans krijgt om de tijd een jaar terug te draaien en toch het happy end te krijgen waar ze van droomde.

Als Gigi haar vriend in Stampij op een snowboard betrapt met een ander, staat haar hele leven op z'n kop. Ook de wintersportvakantie die ze samen gepland hadden met beste vriendin Selia en diens vriend Raf, komt op losse schroeven te staan. Het laatste waar Gigi namelijk zin in heeft, is om het vijfde wiel aan de wagen te zijn. Dan stelt Selia voor om haar zusje Kayleigh mee te vragen. Gigi krijgt meteen weer zin in de vakantie, tot bij vertrek blijkt dat niet Kayleigh, maar broertje Jesse in de auto zit. Met hem moet Gigi de rest van de week een kamer (en een bed) gaan delen. En kleine broertjes zijn groot geworden...

Recensies (7)

Meer recensies

Is Kus me met kerst het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Kus me met kerst