Lowlands Love stories

Gelezen 16 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 15 Favoriet 0 Recensies 6
Feelgood Spots 4   Topics 0

Één festival, één band, vier love stories! Beleef Lowlands mee in deze vier Lowlands love stories! Maak kennis met toetsenist Ka en basgitarist Janus, die samen erg spannend Lowlandsnieuws ontvangen. Verheug je samen met Dore op het optreden van haar favoriete band Dark Mist Rising en val samen met haar voor de onweerstaanbare charmes van Olaf. Laat je meevoeren in de emotionele achtbaan van zangeres Pandora, die niet alleen maar zenuwen heeft voor haar optreden op het hoofdpodium, maar ook nog eens de schrik van haar leven krijgt. Laat je ten slotte verrassen door de gevolgen van het festival voor Marlies. Naast hun liefde voor muziek, hebben deze personen allemaal iets gemeen: dit festival zet hun wereld op z'n kop! ''Levensechte personages, verhaallijnen om van te smullen en een heerlijk 'sfeertje' door het boek heen. Ik kan vanuit mijn tenen zeggen dat dit het beste is dat ik ooit van Lily Frank heb gelezen!'' Tamara Haagmans, feelgood auteur van onder andere ''De mooiste dag van je leven''

Feelgood
Festival feelgood (1)