Meer dan 5,3 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
×

Kwaliteit van administratieve dienstverlening

"Om te kunnen overleven dienen administratieve dienstverleners hun organisatie af te stemmen op de eisen van deze tijd. Dit boek biedt u een methodiek waarmee u de inrichting en beheersing van gegevensverwerkende organisaties op systematische en integrale wijze kunt analyseren en ontwerpen. De in de praktijk beproefde methodiek is gebaseerd op een externe, klantgerichte oriëntatie en op bedrijfskundige principes. Bijzondere aandacht is er voor de organisatie- en informatieaspecten, maar ook voor de continu vereiste afstemming tussen beide. De methodiek is aangevuld met een aanpak voor de toepassing en voor de borging, gericht op het realiseren van blijvende veranderingen. De KAD-methode ondersteunt de toepassing van moderne besturingsconcepten als procesmanagement, logistiek management, integraal management en contractmanagement in de administratieve dienstverlening. Kwaliteit van administratieve dienstverlening"" is daarmee een aanvulling op de bestaande literatuur over de traditionele leer van de administratieve organisatie en interne controle."

Toon details

Schrijf een recensie

Is Kwaliteit van administratieve dienstverlening het boek voor jouw Reading Challenge?
Op naar de challenge

Gesponsord

Deze thriller trekt je razendsnel mee in een complot met onbetrouwbare staatslieden met hun eigen agenda's, internationale conflicten en hoogoplopende bedreigingen voor de samenleving.

Reageren op Kwaliteit van administratieve dienstverlening

Wil je kort reageren op dit boek of een vraag stellen aan andere lezers, plaats dan een reactie.